25 октомври 2007

Да гла(д/с)уваме заедно :)

Не знам какъв е смисълът от безумните предизборни кампании на знайни и незнайни кандидат-кметове, освен че се пръскат хиляди левове за плакатчета, клипове и т.н.

Всички обещават чиста столица а, в същото време я насират и заливат с билборди и плакати с кривите си физиономии. От тях обаче разбираме, че един е боец-каратека, друг много обича София, трети ще работи за нас, четвърти играе баскетче и това му е играта - бързо ще се действа демек. А, какво ще стане ако Веселин Топалов се кандидатира за кмет?

С четенето на предизборни обещания си представяш колко ще е красиво всичко - цветни и санирани блокове, велоалеи, край на задръстванията, чист въдух и какво ли не. Като в приказка! Толкова е имагинерно, че дори е трудно да се представи. Но едното е приказка, другото - реалност. И сега на всички нас ни се разказват приказки, но след като си пуснем бюлетинките изведнъж разказвачите изчезват. Връщаме се в реалността, ритаме скъсани преизборни плакати по улиците, но след 3 години и нещо пак ще слушаме приказки, спокойно ;)

И така ще е докато всеки чака някой друг да го оправи. До тогава винаги ще има разказвачи, а ние ще избираме по-сладкодумният.


Нищо, сега размишлявайте, пък после заедно ще ритаме плакати :)


Ето някой предложения за по-ефективни плакати:

Аз съм! Не този на горният плакат!

Гласувай и че те опрайм!

Гласувай и озад че те опрайм!


.....Питам се дали въобще гладният народ го ебе за кой ще гласува?




3 коментара:

Анонимен каза...

Мноо ме кефят и мене прееби-изборните битки. оня ден се разрових нещо, че ми беше скучно и попаднах на няколко диспута и интервюта. некви папки се премятат, кой кого бил пазил, кой на чии гроб плакал, що аджаба у 17-ти век единия се бил изсрал в гората, а не на плянката за сранье, а другия бил пил вода от чешмата, вместо да ходи да пикае на луната и некви такива глупости.

на всите отгоре повечето имаха безочието и наглостта да кажат колко им била струвала кампанията... "само пестин' хил'ки бе! то кафе не моиш си купиш с тея ст'инки". еби му майката! 500 000 лв.! тея пичови знаят ли колко са 500 000 лв.! това са 2000 учителски заплати! 2000 човека не взимат заплата 1 месец, за да бил можел бай'тити да говори глупости по ТВ и да си праи тестове за интелигентност. скапаняци. и била , моля ти се най-ефтинката кампанийкиа. па сетете се оня тапанар със сърчицата ква му е кампанийката. вчера ходих в центъра, опънали шатри насекъде, вкарали некви плазми там да си пускат кличетата. бах'го, че то софия стана точно според палновете на всичките - ЦИРК! оти май на софия тва ше и отива най-мноо, концептуално - ЕДИН БАШ ГОЛЯМ ЦИРК, със 2 млн. клоуна.. кеф ти

Frinoy каза...

Скромното ми мнение е, че от предизборни ПР кампании има смисъл само за около 10-15% от гласоподавателите. И то не толкова за колебаещите се "за кого да гласуват". Дали има такива въобще? А за тези които принципно са за някого, но се са 100% ви, че ще отидат до урните.

Иначе изборите са си анален секс и избирателите винаги са от получаващата страна...

Анонимен каза...

Кампаниите са пълна демагогия, но само тогава човек може да изкаже мнението си чрез избраната от него бюлетина. Според мен този който не е имал време да отиде да гласува после НЯМА право и да критикува. А относно резултатите от изборите, най-важното е кой брои, а не колко са гласували ;) sd