Не знам какъв е смисълът от безумните предизборни кампании на знайни и незнайни кандидат-кметове, освен че се пръскат хиляди левове за плакатчета, клипове и т.н.
Всички обещават чиста столица а, в същото време я насират и заливат с билборди и плакати с кривите си физиономии. От тях обаче разбираме, че един е боец-каратека, друг много обича София, трети ще работи за нас, четвърти играе баскетче и това му е играта - бързо ще се действа демек. А, какво ще стане ако Веселин Топалов се кандидатира за кмет?
С четенето на предизборни обещания си представяш колко ще е красиво всичко - цветни и санирани блокове, велоалеи, край на задръстванията, чист въдух и какво ли не. Като в приказка! Толкова е имагинерно, че дори е трудно да се представи. Но едното е приказка, другото - реалност. И сега на всички нас ни се разказват приказки, но след като си пуснем бюлетинките изведнъж разказвачите изчезват. Връщаме се в реалността, ритаме скъсани преизборни плакати по улиците, но след 3 години и нещо пак ще слушаме приказки, спокойно ;)
И така ще е докато всеки чака някой друг да го оправи. До тогава винаги ще има разказвачи, а ние ще избираме по-сладкодумният.
Нищо, сега размишлявайте, пък после заедно ще ритаме плакати :)
Ето някой предложения за по-ефективни плакати:
Аз съм! Не този на горният плакат!
Гласувай и че те опрайм!
Гласувай и озад че те опрайм!
.....Питам се дали въобще гладният народ го ебе за кой ще гласува?
3 коментара:
Мноо ме кефят и мене прееби-изборните битки. оня ден се разрових нещо, че ми беше скучно и попаднах на няколко диспута и интервюта. некви папки се премятат, кой кого бил пазил, кой на чии гроб плакал, що аджаба у 17-ти век единия се бил изсрал в гората, а не на плянката за сранье, а другия бил пил вода от чешмата, вместо да ходи да пикае на луната и некви такива глупости.
на всите отгоре повечето имаха безочието и наглостта да кажат колко им била струвала кампанията... "само пестин' хил'ки бе! то кафе не моиш си купиш с тея ст'инки". еби му майката! 500 000 лв.! тея пичови знаят ли колко са 500 000 лв.! това са 2000 учителски заплати! 2000 човека не взимат заплата 1 месец, за да бил можел бай'тити да говори глупости по ТВ и да си праи тестове за интелигентност. скапаняци. и била , моля ти се най-ефтинката кампанийкиа. па сетете се оня тапанар със сърчицата ква му е кампанийката. вчера ходих в центъра, опънали шатри насекъде, вкарали некви плазми там да си пускат кличетата. бах'го, че то софия стана точно според палновете на всичките - ЦИРК! оти май на софия тва ше и отива най-мноо, концептуално - ЕДИН БАШ ГОЛЯМ ЦИРК, със 2 млн. клоуна.. кеф ти
Скромното ми мнение е, че от предизборни ПР кампании има смисъл само за около 10-15% от гласоподавателите. И то не толкова за колебаещите се "за кого да гласуват". Дали има такива въобще? А за тези които принципно са за някого, но се са 100% ви, че ще отидат до урните.
Иначе изборите са си анален секс и избирателите винаги са от получаващата страна...
Кампаниите са пълна демагогия, но само тогава човек може да изкаже мнението си чрез избраната от него бюлетина. Според мен този който не е имал време да отиде да гласува после НЯМА право и да критикува. А относно резултатите от изборите, най-важното е кой брои, а не колко са гласували ;) sd
Публикуване на коментар