25 октомври 2007

Ха! Честито!

Много добър мой приятел скоро ми каза, че ще се жени:) Това е страхотно!!! Хубаво, е когато двама души се събират :) А, тъй като това е първият ми приятел, който се жени, не мога да отрека, че се вълнувам като третокласник пред дървена ваканция. Много ви обичам пичове :) (((((:това си го знаете :)))))
Горещо поздравявам бъдещата булка и булк :))))

С ПОЖЕЛАНИЕ НА ДИАМАНТЕНАТА ВИ СВАТБА ДА СИ ЧУПИМ ЗАЕДНО БАСТУНИТЕ ОТ РАДОСТ И ТАНЦИ!!!

Това е повод и да споделя нещо, което дълго време ме човърка. Знаете ли, че има два сватбени марша. Първият по-познат като "менделсон", е на композитора Феликс Менделсон Бартолди и се казва "Сватбеният марш" (Mendelson - Marche Nuptiale). За първи път е изпълнено на 25 януари 1858г. Другият е на Вилхелм Рихард Вагнер, откъс от операта "Лоенгрин" (1848). Ето го и както си се свири по сватбите.
Та се чудя, от какво зависи кой марш ще се свири на дадена сватба? А, задължително ли е да е един от двата?
Аз бих предпочел например разкъсващата сърца балада "На сватбата". Дълбоко съдържателният текст ме просълзява като китаец в запек. А таланта на певицата е съизмерим с моите способности по свирене на арфа с три пръста и два в ушите. За съжаление не ми стана ясно името й.

1 коментар:

Vens каза...

Аз съм твърдо за Вагнер