10 ноември 2008

7.30 АМ

Беше 7.20ч. (7.20 АМ). Румян още спеше, макар че дойде спирката му за слизане. От 7.30 е на лабораторно упражнение по физика и ако закаснеeше с 5 мин. нямаше да го допуснат да мери и кaлкулира. Много пъти той се чудеше и си задаваше въпроса "защо всъщност на тези упражнения ние определяме неща, които са всекиму ясни?" Отново се почуди и слезна на спирката сгърчен от студа навън.
Упражнението започна точно в 7.30ч. Вдъхновен от темата "определяне на гравитационното поле" Румян написа следният стих, тъй като
друго не можа да измисли по въпроса:

С елка аз да смятам обичам,
наместо мацки да събличам!
Протоколчетата стриктно аз си пиша,
а, доцентът във врата ми диша!
Нежно той ме гледа:
-Дай си книжката колега!
-Много Ви в три,
каза мазно през зъби.
Край! Душата ми се сви,
ще го шибам до зори!

Няма коментари: